Jak konkrétně ovlivňuje AI současný trh práce již dnes? Jaké jsou nejnovější AI nástroje a nejužitečnější novinky? A na co si dávat pozor z pohledu práva a kybernetické bezpečnosti?
Místo v sále:
2290 Kč včetně DPH
(místa v sále vyprodána)
Online přenos:
2190 Kč včetně DPH
Jaké budou klíčové dovednosti a kompetence pro úspěch v nové přicházející AI éře? Jaké strategie vám pomohou zůstat relevantní na pracovním trhu? A jak ovlivní umělá inteligence vnímání smyslu práce a života celkově?
Umělá inteligence a algoritmy mění způsob, jakým pracujeme a žijeme. Nůžky mezi lidmi, kteří si AI technologie osvojí, a těmi, kteří se tomu budou bránit, se budou rozevírat. Yuval Noah Harari mluví o vzniku takzvané „useless class“, rostoucí skupině lidí jejíž práci AI nahradí kvalitněji, levněji a rychleji. Tato přednáška vám dá návod, jak si nenechat tento vlak ujet a zůstat tak konkurenceschopní na trhu práce.
Jak vytvářet kulturu inovací a neustálého učení ve vaší organizaci i u sebe doma? Jak přistupovat k AI jako ke kreativnímu nástroji, který vám umožní objevovat nové způsoby řešení problémů? A jak najít odvahu věci opravdu zkoušet a nezůstat pozadu?
Filip Dřímalka představí, jak si s AI hrát, experimentovat a hledat nové způsoby, jak z ní vytěžit maximum pro svůj osobní a profesní rozvoj. Získáte nové způsoby kreativního myšlení, které vám ještě více pomohou využít současné AI nástroje na maximum. Dozvíte se tipy & triky na to, jak se stát AI ambasadory ve svých organizacích a jak inspirovat druhé k tomu, naučit se s AI spolupracovat.
Jak se nové jazykové modely mohou stát vaším užitečným nástrojem, a ne pouze další technickou výzvou? Jak efektivně propojit AI nástroje s vašimi stávajícími postupy, aby podpořily váš tvůrčí potenciál?
Jazykové modely v posledních letech pokročily mílovými kroky a staly se součástí každodenní praxe mnoha profesí. Stále se vyvíjejí a jejich možnosti se neustále rozšiřují, což otevírá dveře novým způsobům práce, přístupu k informacím a tvorbě obsahu. Znalost těchto nástrojů se stává konkurenční výhodou, která může zásadně ovlivnit nejen produktivitu, ale také pracovní komfort a možnost soustředit se na kreativnější úkoly.
Jste občas zahlceni možnostmi AI nástrojů a chcete jasné a konkrétní ukázky, co v marketingu funguje nejlépe? Jak můžete i bez pokročilých technických dovedností začít využívat AI a vylepšit své kampaně a marketingové strategie?
Umělá inteligence mění pravidla hry ve všech oblastech marketingu. Mike představí reálné scénáře, jak vám AI může ušetřit čas, zlepšit výsledky a poskytnout konkurenční výhodu. Ať už jste technologický nadšenec nebo jen zvědaví, co AI v marketingu dnes dokáže, tato přednáška vám přinese přehled těch nejužitečnějších nástrojů na trhu a zároveň reálné ukázky z praxe.
Jak se chránit před možnými právními komplikacemi spojenými s používáním umělé inteligence? Jaké jsou klíčové právní rozdíly mezi používáním AI v EU a USA? A jak chránit svá data a autorská práva v době, kdy AI analyzuje naše informace?
Právní otázky kolem umělé inteligence se stávají stále aktuálnějšími, jak se AI technologie rozšiřují do více odvětví. Firmy, jednotlivci i instituce se potýkají s nejasnostmi ohledně odpovědnosti, ochrany dat a regulací. Přitom je důležité nejen rozumět právnímu rámci, ale také vědět, jak se bránit případným právním nástrahám, které mohou ohrozit reputaci či finanční stabilitu vaší společnosti. V přednášce se dozvíte, jak bezpečně využívat AI v rámci zákona a jak chránit své obchodní zájmy. Petra vám dokáže "čí výstupy jsou“, "kdo vám to dokáže", "jaký nástroj vybrat" a "jak se liší EU vs. USA".
Jak rozpoznat potenciální hrozby, které mohou vzniknout při používání AI v podnikání či osobním životě? Jak mohou být vaše online aktivity bezpečnější v éře narůstající digitalizace? Co je to kyberhygiena a jak ji udržovat v éře AI?
Umělá inteligence a kybernetická bezpečnost jsou neoddělitelně spojeny v dnešní digitální době. AI se může stát mocným nástrojem pro ochranu dat, ale zároveň přináší i nová rizika, která je nutné pochopit a eliminovat. Jak se digitální svět vyvíjí, bezpečnost se stává klíčovou prioritou nejen pro jednotlivce, ale i pro celé společnosti a státy. Během přednášky se dozvíte, jak se orientovat v této složité problematice a zajistit si maximální ochranu před možnými hrozbami.
Co znamená přesvědčování ve velkém měřítku (PPAS) a jak ovlivňuje nejen politiku, ale i každodenní rozhodování? Jak se bránit proti sofistikovaným AI nástrojům, které zneužívají personalizaci obsahu pro šíření dezinformací?
Deepfakes mohou být vizuálně šokující, ale skutečná hrozba AI dezinformací tkví ve schopnosti technologií přesvědčovat na velkém měřítku. Přesně cílené algoritmy využívající detailní data o uživatelích k personalizaci sdělení vedou k podvědomým a nepatrným změnám v postojích a chování. To, co vidíme na povrchu, je často jen odrazem hlubší, méně nápadné manipulace, která má mnohem větší dosah. Naučit se masivní AI manipulaci bránit bude jednou z největších výzev současného světa.
Expert na umělou inteligenci a budoucnost práce, autor knih HOT a Budoucnost NEpráce, zakladatel inovativních projektů Digiskills a Digitask.
Expert na umělou inteligenci a budoucnost práce, autor knih HOT a Budoucnost NEpráce, zakladatel inovativních projektů Digiskills a Digitask.
Lektor a popularizátor umělé inteligence, autor knihy Konec prokrastinace a CEO GrowJOB.
Petr Ludwig je autorem knihy Konec prokrastinace, která je s 22 překlady a půl milionem prodaných výtisků jednou ze světově nejprodávanějších českých knih současnosti. Časopis Forbes jej zařadil v roce 2020 do žebříčku 30 nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích. Před 15 lety založil GrowJOB Institute, který skrze vzdělávání zlepšuje jednotlivce, firmy a tím i celou společnost. Učí klíčové kompetence pro 21. století. Pomáhá lidem lépe využít jejich potenciál a být spokojenější v osobním i pracovním životě.
Jedna z nejvýraznějších právniček v ČR se specializací na právo v marketingu a AI, strategická mentorka startupů.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Programátor, podnikatel a publicista, zakladatel Nette Framework, autor podcastu a blogu Uměligence.
David Grudl je český programátor, podnikatel a publicista. Je známý hlavně díky své práci na open-source projektech v PHP, jako jsou Nette Framework, šablonovací systém Latte a ladicí nástroj Tracy. Žije v Praze a celý život pracuje jako freelancer. Je také lektorem a školitelem.
Lektor AI v marketingu, CEO Etnetera Motion, autor podcastu Mike:ON, externí vyučující na Karlově Univerzitě.
Mike je zkušený odborník v oblasti marketingové komunikace, působící jako CEO agentury Etnetera Motion a partner v digitální skupině Etnetera Group. Má akademické zázemí v oboru strategické komunikace z FSV Karlovy Univerzity a absolvoval exekutivní postgraduální program digitální strategie na Harvardově univerzitě. Ve své práci se zaměřuje na projekty pro klienty jako jsou Škoda, Pepsi, Nivea, Mattoni a další, kde využívá své zkušenosti a zápal do nových technologií, jako jsou nástroje využívající AI, CGI, mixed reality nebo virtuální reality. Je leaderem australské expanze agentury, spolupracuje s agenturou Reborn v Sydney na projektech pro tamní klienty jako jsou Unilever nebo Kraft-Heinz.
Odborník na umělou inteligenci a spoluautor podcastu Kanárci v síti. Věnuje se tématu informační války, dezinformací a vlivu algoritmů technologických gigantů.
Začínal kdysi jako programátor. V šesnácti letech vytvořil svoji první počítačovou hru. Ve dvaceti svůj první start-up. Nyní je expertem na umělou inteligenci a algoritmy, které sociální sítě využívají, aby propojovaly svět a ulehčovaly nám život. Spoluautor podcastu Kanárci v síti, ve kterém se s Alex Alvarová věnují světu dezinformací, digitální propagandy a AI.
Ředitelka datové divize technologické společnosti EmbedIT s doktorátem z Matfyzu v oboru zpracování přirozeného jazyka.
Kateřina je ředitelka datové divize technologické společnosti EmbedIT, absolventka Matfyzu. Dříve působila jako manažerka v oblasti datové analytiky a umělé inteligence v poradenské společnosti Deloitte.
Odborník na tvorbu AI grafiky pomocí technologie FLUX a Stable Diffusion, co-founder a CEO BIG Launcher.
Jako vystudovaný kybernetik rozumí umělé inteligenci, technologiím FLUX a Stable Diffusion, informačním technologiím, 3D, virtuální realitě, focení, natáčení…, a tak se tím živí. Vlastní technologickou firmu BIG Launcher, produkuje videa, tvoří grafiku a skvěle fotí pod značkou alesco.cz.
Registrace
2290 Kč
včetně DPH
Registrujte se na on-line přenos.Kde se akce koná
Praha NAŽIVO
&
ONLINE Z CELÉHO SVĚTA
Kontakt pro účastníky
Monika Jonášová
registrace@ai-now.cz
Kontakt pro partnery
Zuzana Eisová
zuzana.eisova@growjob.com
Organizátor konference
GrowJOB s.r.o.
IČ: 28310888, DIČ: CZ28310888
www.growjob.com